Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
1400
Audi
3544
BMW
4026
Chevrolet
218
Chrysler
577
Citroen
6850
Dacia
807
Daewoo
86
Dodge
74
Fiat
5784
Ford
3248
Honda
119
Hyundai
360
Isuzu
67
Iveco
723
Jaguar
150
Jeep
152
Kia
170
Lancia
1760
Land Rover
794
Lexus
84
Mazda
375
Mercedes
6356
Mini
54
Mitsubishi
500
Nissan
1175
Opel
6028
Peugeot
6478
Porsche
280
Renault
3015
Saab
256
Seat
3228
Skoda
2540
Smart
30
SsangYong
40
Subaru
1
Suzuki
411
Toyota
121
Volkswagen
6587
Volvo
653
vezi toate [+]
Județ
Alba
89
Arad
655
Arges
380
Bacau
63
Bihor
6794
Bistrita-Nasaud
6
Botosani
53
Braila
6
Brasov
27
Bucuresti
6616
Buzau
195
Calarasi
86
Caras-Severin
21
Cluj
1190
Constanta
43
Dambovita
381
Dolj
265
Galati
193
Giurgiu
1572
Gorj
18
Harghita
3
Hunedoara
65
Ialomita
113
Iasi
233
Ilfov
900
Maramures
541
Mures
567
Neamt
2752
Olt
1098
Prahova
540
Salaj
33
Satu-Mare
38
Sibiu
61
Suceava
8254
Teleorman
305
Timis
6308
Valcea
25
Vaslui
82
Vrancea
66
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Modele populare
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) - OEM - HITACHI: HUC132032|132032 - Cod intern: W02325034 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
273 lei
Autoeshop
8125
Releu bujii incandescente N47D16A - 857008702 BMW Seria 5 E60/E61 [facelift] [2007 - 2010] Touring wagon 520 d AT (177 hp)
200 lei
Dacsif_auto
2034
350 lei
Dacsif_auto
2034
130 lei
KingAutoDezmembrari
1352
Releu bujii Opel Astra H, Vectra C, Zafira A, Zafira B, Corsa, Meriva, Astra G - cod 55353011
50 lei
AutoDezTLK
965
Piese auto din categoria
Releu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.