Filtrează rezultatele
Județ
Arad
15
Arges
2
Bihor
193
Botosani
3
Bucuresti
36
Buzau
2
Cluj
159
Dambovita
2
Dolj
1
Hunedoara
2
Iasi
7
Ilfov
3
Maramures
3
Mures
27
Neamt
14
Prahova
1
Suceava
39
Timis
24
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
479 lei
AutopiesaRO
10704
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
40 lei
AUTOPRO
5947
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 , 6 Octavia 2 A3 8P
120 lei
DezAlbota
2900
50 lei
Dacsif_auto
2035
100 lei
DezmembrariBragadiru
2787
243 lei
PieseAutoSuceava
5286
100 lei
AutoJon
1083
Releu bujii incandescente VW GOLF 6 Variant (AJ5) (2009 - 2013) MEAT & DORIA 7285885
211 lei
PieseMania
698
211 lei
PieseMania
698
291 lei
Autoeshop
8127
Unitate de control bujii incandescente AUDI A1 Sportback (8XA, 8XK) - Cod intern: W20289382 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8127
80 lei
Moroparts
4041
Releu bujii Audi, Seat ,Skoda ,VW Golf 5 ,Golf 6,Skoda Octavia 2 - COD 0281003038
50 lei
OemLogistic
19
100 lei
Vasiloiu0ncl
7516
409 lei
Pieseautodetop
3391
Releu bujii VW Golf 6 5 Touareg Octavia Audi A2 A3 A4 A6 Q5 cod: 03G907282 0522120502
70 lei
AUTOPRO
5947
60 lei
Acm_auto
1666
60 lei
PieseAutoALN
867
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Golf 6
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.