Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Audi
148
BMW
48
Citroen
194
Dacia
3
Fiat
330
Ford
58
Iveco
34
Jeep
1
Mazda
2
Mercedes
500
Mitsubishi
4
Nissan
4
Opel
185
Peugeot
47
Renault
8
Skoda
2
Volkswagen
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
217 lei
OnePlusAuto
438
217 lei
OnePlusAuto
438
70 lei
Alexandrumanager
2386
217 lei
OnePlusAuto
438
217 lei
OnePlusAuto
438
358 lei
OnePlusAuto
438
Unitate de control,bujii incandescente OPEL VIVARO platou / sasiu (E7) (2006 - 2016) BERU GSE147
223 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO platou / sasiu (E7) (2006 - 2016) METZGER 0884005
358 lei
OnePlusAuto
438
223 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO Combi (J7) (2001 - 2016) METZGER 0884005
358 lei
OnePlusAuto
438
Releu Bujii Incandescente Peugeot 207 Partner Citroen C3 C4 C5 1.6 HDI si 2.0 HDI ⭐⭐⭐⭐⭐
35 lei
Alexandrumanager
2386
Unitate de control,bujii incandescente OPEL VIVARO Combi (J7) (2001 - 2016) BERU GSE147
223 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO Combi (J7) (2001 - 2016) METZGER 0884005
358 lei
OnePlusAuto
438
223 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO caroserie (F7) (2001 - 2016) METZGER 0884005
358 lei
OnePlusAuto
438
223 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO caroserie (F7) (2001 - 2016) METZGER 0884005
358 lei
OnePlusAuto
438
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VECTRA C GTS (2002 - 2016) METZGER 0884023
309 lei
OnePlusAuto
438
Piese auto din categoria
Releu bujii
Giurgiu.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.