Baciu
988
Cluj-Napoca
6
Dej
27
Floresti
8
Gilau
47
Luna de Sus
1
Sannicoara
2
Sub Coasta
11
Valcele
48
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
87
Audi
355
BMW
18
Chevrolet
8
Chrysler
28
Citroen
245
Dacia
55
Daewoo
3
Fiat
216
Ford
149
Honda
4
Iveco
33
Jaguar
24
Jeep
2
Lancia
145
Land Rover
41
Lexus
5
Mazda
1
Mercedes
159
Mini
1
Mitsubishi
10
Nissan
33
Opel
125
Peugeot
228
Porsche
16
Renault
79
Saab
2
Seat
403
Skoda
355
Smart
1
SsangYong
7
Suzuki
32
Toyota
9
Volkswagen
469
Volvo
13
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
273 lei
Autoeshop
8121
Releu bujii incandescente Ford C-Max mk2 1.0 ecoboost COD : 9M5Q-12A343-AA
150 lei
Masterdezford
2252
Releu bujii BMW F10 F30 F25 B47D20A 2.0 D 190 CP Original cod 0281003115 stare NOUA !!!
150 lei
GLDauto
442
342 lei
Autoeshop
8121
Unitate de control bujii incandescente CITROEN DISPATCH platou/sasiu (BU_, BV_, BW_, BX_) - OEM - BOSCH: 0281003005|0 281 003 005 - W02636744 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
342 lei
Autoeshop
8121
130 lei
Mateiuflorin1995
388
Piese auto din categoria
Releu bujii
Cluj.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.