Alexandru cel Bun
2
Bistrita
9
Dumbrava Rosie
26
Girov
4
Piatra-Neamt
53
Roman
2573
Roznov
3
Savinesti
2
Stefan cel Mare
4
Tamaseni
4
Targu Neamt
22
Viisoara
2
Zanesti
6
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
271
Audi
307
BMW
114
Chevrolet
3
Chrysler
124
Citroen
1034
Dacia
21
Daewoo
5
Dodge
3
Fiat
940
Ford
313
Honda
12
Hyundai
87
Isuzu
5
Iveco
118
Jaguar
16
Jeep
3
Kia
29
Lancia
396
Land Rover
173
Lexus
2
Mazda
24
Mercedes
194
Mini
1
Mitsubishi
99
Nissan
84
Opel
376
Peugeot
982
Porsche
31
Renault
231
Saab
28
Seat
315
Skoda
222
Smart
1
SsangYong
4
Suzuki
91
Toyota
12
Volkswagen
447
Volvo
61
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
459 lei
Pieseautodetop
3389
86 lei
BmCartech
1297
Piese auto din categoria
Releu bujii
Neamt.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.