Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
1
BMW
9
Dacia
5
Fiat
1
Mercedes
6
Opel
7
Peugeot
2
Renault
5
Skoda
1
Smart
1
Volkswagen
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
150 lei
Dezmembrariandrei
5400
Releu bujii incandescente BMW Seria 5 E60/E61 [2003 - 2007] Sedan 520 d MT (163 hp) Bmw E60 520 d, negru, infoliata albastru
150 lei
Dezmembrariandrei
5400
Releu bujii incandescente 025 545 28 32 Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback
50 lei
BotisRecycling
495
50 lei
BotisRecycling
495
Releu bujii incandescente BMW Seria 5 E60/E61 [2003 - 2007] Sedan 520 d MT (163 hp) Bmw E60 520 d, negru, infoliata albastru
150 lei
AutoPartsAndrei
10
150 lei
AutoPartsAndrei
10
70 lei
BotisRecycling
495
Releu bujii incandescente 025 545 28 32 Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 170 CDI AT (90 hp)
70 lei
BotisRecycling
495
Releu bujii incandescente Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Opel Astra G 1.7 DTi, Y17DT
50 lei
Dezmembrariandrei
5400
100 lei
Dezmembrariandrei
5400
50 lei
AutoPartsAndrei
10
Releu bujii incandescente BMW Seria 5 E60/E61 [2003 - 2007] Sedan 530d AT (231 hp)
100 lei
AutoPartsAndrei
10
Releu bujii incandescente psa 96 399 125 80 Peugeot 206 [1998 - 2003] Hatchback 5-usi 1.4 HDI MT (68 hp)
50 lei
BotisRecycling
495
50 lei
BotisRecycling
495
80 lei
Dezmembrariandrei
5400
Releu bujie incandescenta W163, Cod 0285454032 Mercedes-Benz ML W163 [1997 - 2001]
80 lei
AutoPartsAndrei
10
Releu bujii incandescente MMG 7700115073 Renault Clio 2 [facelift] [2001 - 2005] Hatchback 5-usi 1.5 dCi MT (65 hp)
50 lei
BotisRecycling
495
Releu bujii incandescente 9640469680 Dacia Logan [facelift] [2007 - 2012] MCV wagon 1.5 D MT (86 hp)
70 lei
BotisRecycling
495
Piese auto din categoria
Releu bujii
Satu-Mare.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.