Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
12
Audi
13
BMW
30
Chevrolet
1
Citroen
43
Dacia
40
Daewoo
1
Dodge
1
Fiat
21
Ford
22
Honda
1
Hyundai
2
Iveco
2
Jaguar
3
Kia
1
Lancia
3
Land Rover
5
Mazda
1
Mercedes
186
Mini
1
Mitsubishi
3
Nissan
5
Opel
49
Peugeot
51
Porsche
1
Renault
43
Seat
5
Skoda
7
SsangYong
1
Suzuki
3
Toyota
3
Volkswagen
44
Volvo
7
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
184 lei
MBKraft
554
Releu bujii 9663824880 / AV61-12A343-BA Peugeot Citroen C5 3 2.2 HDI 204cp 4HL 2011 2012 2013 2014...
70 lei
AUTOPRO
5947
Releu bujii 8200772800 Nissan Qashqai J10 2.0 DCI 150cp M9R 4x4 2006 2007 2008 2009
90 lei
AUTOPRO
5947
Piese auto din categoria
Releu bujii
Maramures.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.