Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
185
Audi
671
BMW
3410
Chevrolet
73
Chrysler
21
Citroen
1274
Dacia
626
Daewoo
3
Dodge
14
Fiat
548
Ford
1759
Honda
26
Hyundai
54
Isuzu
7
Iveco
45
Jaguar
86
Jeep
81
Kia
31
Lancia
48
Land Rover
179
Lexus
10
Mazda
121
Mercedes
4037
Mini
41
Mitsubishi
43
Nissan
616
Opel
2594
Peugeot
1774
Porsche
7
Renault
1857
Saab
54
Seat
425
Skoda
714
Smart
25
SsangYong
8
Subaru
5
Suzuki
42
Toyota
75
Volkswagen
1997
Volvo
128
vezi toate [+]
Județ
Alba
74
Arad
601
Arges
353
Bacau
18
Bihor
5148
Bistrita-Nasaud
8
Botosani
19
Braila
17
Brasov
56
Bucuresti
1744
Buzau
304
Calarasi
99
Caras-Severin
26
Cluj
179
Constanta
30
Covasna
18
Dambovita
323
Dolj
341
Galati
470
Giurgiu
27
Gorj
31
Harghita
11
Hunedoara
80
Ialomita
112
Iasi
237
Ilfov
663
Maramures
562
Mures
657
Neamt
1124
Olt
1457
Prahova
713
Salaj
36
Satu-Mare
410
Sibiu
71
Suceava
2839
Teleorman
321
Timis
7
Valcea
47
Vaslui
36
Vrancea
63
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

100 lei
Acm_auto
1817

50 lei
DezAutoSupuran
1257

Releu Bujii 2,5 motorizare pentru Vw Crafter Euro 4 / Euro 5 (2006-2015) an fabricatie
150 lei
Dezmembrarialx
3287

400 lei
PloiestiDezmembrari
1855

Releu instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT MEGANE 2 AN 2005 1.5 DIESEL COD. 13 2121
150 lei
ManeaAuto
244

238 lei
EuropeAutoParts
1013

100 lei
Dezmembrarialx
3287
Piese auto din categoria
Releu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.