Citigo
1
Fabia
45
Fabia 2
59
Fabia 3
1
Karoq
1
Kodiaq
1
Octavia
86
Octavia 2
192
Octavia 3
10
Praktik
12
Rapid
27
Roomster
48
Superb
63
Superb 2
49
Superb 3
4
Yeti
22
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
2
Arad
32
Arges
9
Bihor
242
Botosani
10
Brasov
4
Bucuresti
6
Buzau
6
Cluj
7
Dambovita
13
Dolj
9
Galati
1
Giurgiu
2
Hunedoara
5
Iasi
15
Ilfov
17
Maramures
7
Mures
56
Neamt
20
Prahova
7
Satu-Mare
1
Sibiu
4
Suceava
88
Teleorman
6
Valcea
7
Vaslui
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
99 lei
ContialAuto
738
Releu Bujii Comutator Aprindere BERU Skoda Octavia 1 1.8 T 1997 - 2011 Cod 0040401062
150 lei
SDG
4480
Releu bujii incandescente Skoda Octavia 2 [2004 - 2008] Liftback 5-usi 2.0 TDI MT (140 hp) 1Z3
70 lei
DezRomBragadiru
1312
90 lei
Piesetargoviste
1891
150 lei
Vasyclaruno2_AG
539
40 lei
AUTOPRO
5952
045907282A Releu bujii Skoda Fabia 1.2 TDI 55kw Euro 5 CFW din 2009 2010 2011 2012 2013
89 lei
Piesetargoviste
1891
40 lei
AUTOPRO
5952
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 , 6 Octavia 2 A3 8P
120 lei
DezAlbota
2906
70 lei
Autohep
2964
Piese auto din categoria
Releu bujii
Skoda
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.