Citigo
1
Fabia
328
Fabia 2
142
Fabia 3
4
Felicia
146
Karoq
2
Kodiaq
2
Octavia
461
Octavia 2
308
Octavia 3
28
Pick-up
10
Praktik
110
Rapid
142
Roomster
302
Superb
277
Superb 2
195
Superb 3
78
Yeti
109
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
2
Arad
52
Arges
9
Bihor
414
Botosani
10
Brasov
4
Bucuresti
295
Buzau
1
Cluj
355
Constanta
2
Dambovita
13
Dolj
10
Galati
1
Giurgiu
2
Hunedoara
7
Iasi
16
Ilfov
31
Maramures
7
Mures
56
Neamt
226
Prahova
9
Satu-Mare
1
Sibiu
4
Suceava
252
Teleorman
6
Timis
672
Valcea
7
Vaslui
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
50 lei
BMWautodez
1064
50 lei
Piesetargoviste
1878
Releu bujii incandescente Skoda Octavia 2 [2004 - 2008] Liftback 5-usi 2.0 TDI MT (140 hp) 1Z3
70 lei
DezRomBragadiru
1304
12 lei
PieseAutoSuceava
5281
80 lei
DezmembrariBragadiru
2784
153 lei
AutopiesaRO
10702
Unitate de control,bujii incandescente SKODA FABIA I Combi (6Y5) (2000 - 2007) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10702
50 lei
Vasiloiu0ncl
7512
Piese auto din categoria
Releu bujii
Skoda
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.