Filtrează rezultatele
Județ
Arad
3
Bihor
4
Botosani
1
Cluj
1
Dambovita
3
Iasi
2
Maramures
2
Mures
4
Neamt
1
Satu-Mare
1
Teleorman
1
Valcea
1
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
90 lei
Piesetargoviste
1909
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
40 lei
AUTOPRO
5984
Releu bujii Skoda Octavia Rapid Superb Fabia Roomster Passat Crafter Golf Seat Audi 038907281D 0281003038
100 lei
Vasiloiu0ncl
7552
70 lei
AUTOPRO
5984
Releu bujii Skoda Fabia 2 Hatchback 1.4 TDI cod 5J0959631 an 2006 2007 2008 2009
45 lei
Piesetargoviste
1909
0281003042 Releu bujii Skoda Fabia 2 Combi 1.2 TDI 75 cai motor CFW CFWA an 2011 2012 2013 2014
90 lei
Piesetargoviste
1909
Piese auto din categoria
Releu bujii
Skoda Rapid
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.