vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Arad
5
Bihor
5
Bucuresti
34
Buzau
1
Calarasi
2
Cluj
32
Dambovita
6
Ilfov
3
Maramures
3
Mures
3
Neamt
91
Prahova
1
Suceava
43
Timis
178
Valcea
1
Vaslui
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
301 lei
PieseMania
691
RELEU BUJII SUZUKI WAGON R+ Hatchback (MM) 1.3 DDiS (RB 413D) 70cp HUCO HUCO132048 2003
223 lei
TopTechAuto
844
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SUZUKI WAGON R+ (MM) (2000 - 2016) HITACHI 132048 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
10691
Unitate de control,bujii incandescente SUZUKI SX4 (EY, GY) (2006 - 2020) BOSCH 0 281 003 043
245 lei
Luk4Parts
21
245 lei
Luk4Parts
21
234 lei
AutopiesaRO
10691
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SUZUKI SPLASH (2008 - 2016) HITACHI 132048 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
10691
80 lei
DezmembrariGoranu
1572
RELEU BUJII INCANDESCENTE DIESEL MAGENE SCENIC NISSAN QASHQAI X TRAIL 1.5 1.9 2.0 DCI LAGUNA VIVARO TRAFIC
100 lei
Acm_auto
1663
166 lei
Pieseautodetop
3389
Piese auto din categoria
Releu bujii
Suzuki
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.