Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
16
Audi
50
BMW
100
Chevrolet
6
Chrysler
7
Citroen
53
Dacia
23
Daewoo
1
Dodge
1
Fiat
48
Ford
49
Honda
1
Hyundai
9
Isuzu
5
Iveco
6
Jaguar
3
Jeep
4
Kia
9
Lancia
14
Land Rover
15
Lexus
2
Mazda
10
Mercedes
104
Mini
6
Mitsubishi
11
Nissan
35
Opel
123
Peugeot
59
Porsche
3
Renault
79
Saab
4
Seat
43
Skoda
52
SsangYong
1
Suzuki
4
Toyota
3
Volkswagen
90
Volvo
15
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
146 lei
Bestautovest
35171
Releu Bujii Bmw 2.0 D B47D20 Cod 8514120 G20 G30 G11 G12 G14 G15 G01 G02 G05 G06 G07 X3 X4 X5 X6 X7 F20 F21 F22 G30 G31 F10 F11 2.0 D B47
200 lei
BMWautodez
1064
50 lei
Dacsif_auto
2032
RELEU BUJII Y17DT Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi AT (75 hp)
100 lei
Dacsif_auto
2032
Piese auto din categoria
Releu bujii
Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.