Berlingo
710
Berlingo 2
33
C-Crosser
72
C-Elysee
4
C1
20
C1 2
38
C2
108
C3
258
C3 2
238
C3 Aircross
4
C3 Picasso
6
C3 Pluriel
163
C4
268
C4 2
93
C4 Aircross
7
C4 Cactus
7
C4 Picasso
38
C4 Picasso 2
1
C5
502
C5 2
148
C6
115
C8
140
DS3
22
DS4
49
DS5
44
Grand C4 Picasso
16
Jumper
248
Jumper 2
155
jumpy
197
Jumpy 2
37
Nemo
69
Saxo
50
Xantia
416
Xsara
565
Xsara Picasso
24
ZX
202
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
3
Arad
53
Arges
30
Bacau
10
Bihor
374
Botosani
1
Brasov
1
Bucuresti
535
Buzau
6
Calarasi
2
Cluj
245
Constanta
1
Dambovita
22
Dolj
44
Galati
21
Giurgiu
200
Harghita
1
Hunedoara
2
Ialomita
7
Iasi
7
Ilfov
81
Maramures
44
Mures
13
Neamt
1034
Olt
57
Prahova
35
Salaj
3
Sibiu
1
Suceava
1441
Teleorman
1
Timis
2539
Valcea
4
Vaslui
4
Vrancea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
64 lei
BmCartech
1307
226 lei
AutopiesaRO
10702
150 lei
DezmembrariBuhusi
26
Releu bujii Fiat Fiorino 1.3 Multijet euro 5 55229840 2012 2013 2014 2015
178 lei
EuropeAutoParts
500
Piese auto din categoria
Releu bujii
Citroen
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.