Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
3
Bihor
20
Brasov
1
Bucuresti
28
Buzau
1
Cluj
24
Dolj
4
Galati
1
Iasi
3
Ilfov
3
Maramures
3
Mures
2
Neamt
16
Prahova
7
Suceava
47
Teleorman
1
Timis
2
Valcea
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
174 lei
PieseMania
693
382 lei
Autoeshop
8120
388 lei
TopTechAuto
851
Releu bujii incandescente 2.0 D 204DTD gx73-12b533-ad gx7312b533ad Jaguar XE [2014 - 2019]
340 lei
LuxAutoDEZ
1663
262 lei
PieseAutoSuceava
5275
Releu bujii incandescente 2.0 D 204DTD gx73-12b533-ad gx7312b533ad Jaguar XF X260 [2015 - 2020]
340 lei
LuxAutoDEZ2
451
Releu bujii 9X2Q 12B533 BB / 9665940680 / 0281003048 3.0 D Jaguar XF I (X250) 2008-2015 3.0 D
300 lei
AutoHima
854
150 lei
BMWautodez
1064
Releu bujii, cod FPLA-12B533-AD, Jaguar XF 2 (X260) 3.0 diesel, 306DT (idi:562467)
337 lei
DezmaAuto
15149
337 lei
DezmaOradea
1501
Releu bujii incandescente Alfa Romeo-Citroen-Fiat- Jaguar-Lancia-Peugeot 2.4JTD 55193073
100 lei
CliniqueCar
552
80 lei
Vasiloiu0ncl
7509
100 lei
CliniqueCar
552
220 lei
Pitstopdiesel
1216
90 lei
KivAutoParts
665
100 lei
DezAutoDEX
505
Releu bujii JAGUAR XF X250,LAND ROVER,CITROEN,PEUGEOT Cod 9665940680/0218003048
100 lei
Pieseimport2015
1340
400 lei
Buzaauto
1699
Piese auto din categoria
Releu bujii
Jaguar
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.