Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
7
Bihor
32
Bucuresti
69
Buzau
2
Cluj
33
Dolj
2
Giurgiu
46
Ilfov
8
Maramures
2
Mures
1
Neamt
118
Prahova
5
Salaj
1
Suceava
280
Timis
288
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
144 lei
Bestautovest
35128
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (GR034 BER) ALFA ROMEO,Citroen,FIAT,IVECO,PEUGEOT
317 lei
PieseAutoSuceava
5259
222 lei
TopTechAuto
840
125 lei
Autoeshop
8107
301 lei
PieseMania
691
289 lei
AutopiesaRO
10691
410 lei
Luk4Parts
19
410 lei
Luk4Parts
19
619 lei
Pieseautodetop
3389
Releu Buji 2,3 / 3,0 motorizare pentru Iveco Daily Euro 4 (2006-2010) an fabricatie
100 lei
Dezmembrarialx
2823
Piese auto din categoria
Releu bujii
Iveco
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.