Filtrează rezultatele
Județ
Arad
5
Arges
1
Bihor
14
Bucuresti
34
Buzau
1
Calarasi
4
Cluj
2
Constanta
1
Ialomita
2
Iasi
1
Ilfov
8
Maramures
1
Neamt
28
Prahova
1
Suceava
40
Teleorman
1
Timis
117
Valcea
1
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
299 lei
AutopiesaRO
10691
80 lei
BmCartech
1297
263 lei
TopTechAuto
838
100 lei
DezRomBragadiru
1296
Releu bujii Saab 9-3 [1998 - 2002] Hatchback 3-usi 2.2 TD MT (116 hp) (YS3D) TiD
44 lei
DezmembrariBragadiru
2779
Releu bujii incandescente VW CADDY ALLTRACK combi (Saab) (US) (2015 - 2016) Bosch 0 281 003 083
105 lei
PieseMania
690
Releu comanda bujii incandescente SAAB 9-5 (YS3G) - OEM - HITACHI: HUC132066|132066 - Cod intern: W02395850 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
360 lei
Autoeshop
8107
Releu bujii Saab 9-3 (YS3F) 2002 Opel ASTRA H 1.9 CDTI, 74kw, 100cp SH 55353011
50 lei
AutoDezTLK
959
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (102704 FEBI BILSTEIN) OPEL,SAAB,VAUXHALL
166 lei
PieseAutoSuceava
5259
Releu bujii opel astra g zafira a vectra c corsa c saab 9-3 1.7 2.0 dti 1999 - 2005 cod: 09132691
100 lei
Scopauto
1608
79 lei
Luk4Parts
19
Unitate de control,bujii incandescente VW CADDY IV combi (Saab, SAJ) (2015 - 2020) BOSCH 0 281 003 083
79 lei
Luk4Parts
19
200 lei
Gmcconecotrade
2533
185 lei
CadyAutoConstanta
4748
80 lei
DezHorpazIasi
3090
80 lei
ElectronicAuto
4411
80 lei
DezmembrariGoranu
1572
Piese auto din categoria
Releu bujii
Saab
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.