Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
60
Audi
271
BMW
93
Chevrolet
12
Chrysler
15
Citroen
420
Dacia
72
Daewoo
3
Fiat
562
Ford
136
Honda
12
Hyundai
17
Isuzu
4
Iveco
61
Jaguar
20
Jeep
6
Kia
19
Lancia
51
Land Rover
23
Lexus
3
Mazda
10
Mercedes
731
Mini
9
Mitsubishi
51
Nissan
115
Opel
928
Peugeot
386
Porsche
13
Renault
387
Saab
30
Seat
396
Skoda
274
Smart
3
SsangYong
2
Suzuki
28
Toyota
10
Volkswagen
979
Volvo
81
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
301 lei
PieseMania
696
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW TRANSPORTER IV platou / sasiu (70XD) (1990 - 2003) AIC 51370 piesa NOUA
77 lei
AutopiesaRO
10704
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) (2003 - 2015) METZGER 0884016 piesa NOUA
355 lei
AutopiesaRO
10704
355 lei
AutopiesaRO
10704
UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN MERCEDES CLS C219 2004->2010 , Numar cilindri 6, pentru CLS 320 CDI-155 KW; CLS 320 CDI (219.322)-165 KW; CLS 350 CDI-200 KW; CLS 350 CDI (219.322)-165 KW;
454 lei
Smartshop
6835
RELEU BUJII INCANDESCENTE + FIRE RAV 4 IV AVENSIS 2013 2014 2015 2016 2017 Hilux 3.0
250 lei
Acm_auto
1666
260 lei
PieseMania
696
Piese auto din categoria
Releu bujii
Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.