Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
6
Audi
4
BMW
19
Chevrolet
1
Citroen
22
Dacia
63
Fiat
10
Ford
14
Honda
5
Hyundai
1
Jeep
3
Kia
1
Land Rover
3
Mazda
13
Mercedes
13
Mitsubishi
10
Nissan
6
Opel
111
Peugeot
28
Renault
36
Seat
6
Skoda
13
Suzuki
6
Toyota
5
Volkswagen
42
Volvo
6
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
40 lei
PieseAutoIedera
7614
Releu bujii Fiat Linea 1.3 MultiJet 90 cai motor 199A3000 din 2007 cod 55193073
90 lei
Piesetargoviste
1881
25 lei
PieseAutoIedera
7614
135 lei
Piesetargoviste
1881
40 lei
PieseAutoIedera
7614
150 lei
ClaunicAutoDez
2534
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
50 lei
Baraauto
1296
135 lei
Piesetargoviste
1881
Releu bujii Peugeot Boxer Facelift 2.0 HDI AdBlue an 2017 2018 2019 2020 2021 cod 9803299780
180 lei
Piesetargoviste
1881
RELEU BUJII BOSCH COD 0281003038 / 038907281D SKODA SUPERB 1 FAB. 2001 - 2008 ⭐⭐⭐⭐⭐
40 lei
PieseAutoIedera
7614
Releu Bujie Incandescenta TOYOTA AVENSIS limuzina (T27) 2.0 D-4D 1AD-FTV
200 lei
ClaunicAutoDez
2534
Piese auto din categoria
Releu bujii
Dambovita.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.