Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
24
Arges
8
Bacau
2
Bihor
261
Botosani
2
Bucuresti
240
Buzau
3
Cluj
10
Constanta
3
Dambovita
15
Dolj
4
Galati
8
Hunedoara
3
Ialomita
1
Iasi
5
Ilfov
15
Maramures
15
Mures
3
Neamt
20
Prahova
5
Satu-Mare
4
Sibiu
1
Suceava
135
Teleorman
4
Timis
45
Valcea
2
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
RELEU BUJII OPEL COMBO Box Body/MPV HUCO HUCO132048 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
223 lei
TopTechAuto
860
356 lei
Autoeshop
8127
225 lei
PieseAutoSuceava
5288
86 lei
BmCartech
1309
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL ASTRA H Van (L70) (2004 - 2016) METZGER 0884023
363 lei
PieseMania
698
268 lei
Autoeshop
8127
Releu bujii OPEL AGILA, ASTRA G/H, CORSA C, SIGNUM, VECTRA C, ZAFIRA 1.3/1.9/2.2DTI 08.99-
190 lei
AdianaConstanta
3991
Releu Bujii Incandescente Opel Astra H 1.7 CDTI 2004-2009 cod: 55354141 , 51299018A
100 lei
Otomobil
3567
RELEU BUJII 55354141 Opel Astra H combi , 2005, 1.9diesel Z19DTH 150cp cod culoare Z20N
70 lei
DezHorpazIasi
3102
185 lei
CadyAutoConstanta
4761
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Astra H
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.