Agila
146
Agila B
65
Ampera
1
Antara
177
Astra F
306
Astra G
623
Astra H
868
Astra J
438
Astra K
1
Cascada
71
Combo
238
Combo C
87
Combo D
38
Combo E
25
Corsa A
243
Corsa B
160
Corsa C
302
Corsa D
310
Corsa E
5
Corsa F
1
Crossland X
4
Frontera
70
Grandland X
2
Insignia A
62
Insignia B
5
Meriva
269
Meriva B
128
Mokka X
12
Movano
390
Movano B
159
Omega
103
Signum
160
Tigra
47
Vectra A
112
Vectra B
228
Vectra C
419
Vivaro
781
Vivaro B
107
Zafira
437
Zafira B
259
Zafira C
157
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
24
Arad
123
Arges
36
Bacau
9
Bihor
1248
Bistrita-Nasaud
1
Botosani
10
Braila
1
Brasov
3
Bucuresti
1013
Buzau
20
Calarasi
6
Cluj
125
Constanta
13
Dambovita
111
Dolj
37
Galati
63
Giurgiu
141
Gorj
2
Hunedoara
18
Ialomita
12
Iasi
42
Ilfov
96
Maramures
49
Mures
50
Neamt
390
Olt
16
Prahova
66
Salaj
4
Satu-Mare
7
Sibiu
7
Suceava
1250
Teleorman
23
Timis
974
Valcea
8
Vaslui
17
Vrancea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
RELEU BUJII INCANDESCENTE OPEL ASTRA G 1.7 DTI 16V 55KW 75CP FAB 1998 - 2005 ⭐⭐⭐⭐⭐
40 lei
PieseAutoIedera
7610
179 lei
Piesetargoviste
1878
Releu bujii Opel Vectra C [2002 - 2005] Liftback 5-usi 2.0 DTI MT (101 hp)
114 lei
DezRomBragadiru
1304
142 lei
PieseAutoSuceava
5281
80 lei
PromotorDez
121
75 lei
Vasiloiu0ncl
7512
185 lei
CliniqueCar
552
100 lei
Scopauto
1617
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.