Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Audi
1
BMW
4
Citroen
1
Dacia
1
Fiat
2
Ford
1
Jaguar
1
Lancia
1
Land Rover
2
Mercedes
3
Mitsubishi
1
Opel
3
Peugeot
1
Renault
5
Seat
2
Skoda
4
Smart
1
Volkswagen
6
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
200 lei
CLAUNICBRASOV
2338
25 lei
KivAutoParts
666
Releu Bujie Incandescenta FIAT PUNTO - GRANDE PUNTO (199) 1.3 D Multijet 199 A2.000
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
Releu Bujie Incandescenta MERCEDES-BENZ A-CLASS (W169) A 160 CDI (169.006, 169.306) OM 640.942
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
Releu Bujie Incandescenta DACIA LOGAN II 1.5 DCI K9K 612, K9K 626, K9K 872
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
Releu Bujie Incandescenta RENAULT MEGANE IV Hatchback 1.5 dCI 110 (B9A3) K9K 646 ,K9K 648 ,K9K 656
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
100 lei
Personalwirtschafts1
783
90 lei
KivAutoParts
666
Releu Bujie Incandescenta MERCEDES-BENZ C CLASS T-Model (S204) C 180 CDI (204.200) OM 651.913
200 lei
CLAUNICBRASOV
2338
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
Piese auto din categoria
Releu bujii
Brasov.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.