Afumati
41
Bragadiru
155
Chiajna
3
Chitila
3
Ciorogarla
2
Clinceni
10
Dascalu
34
Dudu
16
Glina
7
Jilava
18
Manolache
32
Otopeni
235
Pantelimon
11
Petrachioaia
14
Popesti-Leordeni
287
Silistea Snagovului
33
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
33
Audi
54
BMW
66
Chevrolet
5
Chrysler
15
Citroen
82
Dacia
28
Daewoo
5
Dodge
3
Fiat
62
Ford
35
Honda
5
Hyundai
19
Isuzu
2
Iveco
8
Jaguar
3
Jeep
9
Kia
21
Lancia
7
Land Rover
8
Lexus
3
Mazda
2
Mercedes
316
Mitsubishi
11
Nissan
35
Opel
97
Peugeot
53
Porsche
2
Renault
106
Saab
8
Seat
39
Skoda
31
SsangYong
2
Suzuki
3
Toyota
3
Volkswagen
66
Volvo
22
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
299 lei
Antony
1703
100 lei
Scopauto
1615
Releu bujii incandescente Cod: 9640469680 Nissan Qashqai J10 [2007 - 2010] Crossover 5-usi 1.5 DCI MT FWD (106 hp)
75 lei
DezRomBragadiru
1304
Releu bujii incandescente Skoda Octavia [facelift] [2000 - 2010] Liftback 5-usi 1.9 TDI MT (110 hp)
80 lei
DezmembrariBragadiru
2784
50 lei
Antony
1703
900 lei
Autoactiv016
7612
Releu bujii incandescente Cod: 9640469680 Nissan Qashqai J10 [2007 - 2010] Crossover 5-usi 1.5 DCI MT FWD (106 hp)
75 lei
DezmembrariBragadiru
2784
Piese auto din categoria
Releu bujii
Ilfov.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.