E36
4
E39
76
E46
415
E60
381
E61
331
E63
70
E64
80
E65
95
E66
73
E81
301
E82
174
E87
367
E88
173
E90
851
E91
599
E92
412
E93
372
F01
170
F02
121
F06
18
F07
176
F10
379
F11
256
F12
12
F13
15
F20
162
F21
115
F22
47
F23
13
F30
202
F31
119
F32
87
F33
68
F34
78
F36
81
F40
1
F45
18
F46
7
G11
4
G14
1
G15
3
G20
1
G30
9
G31
10
G32
1
X1
327
X1 F48
16
X2 F39
6
X3 E83
349
X3 F25
137
X3 G01
8
X4 F26
60
X4 G02
2
X5 E53
87
X5 E70
224
X5 F15
57
X5 G05
1
X6 E71
199
X6 F16
21
X6 G06
1
X7 G07
1
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
3
Arad
100
Arges
91
Bacau
4
Bihor
1842
Bistrita-Nasaud
3
Botosani
2
Brasov
4
Bucuresti
94
Buzau
19
Calarasi
53
Caras-Severin
5
Cluj
18
Constanta
10
Dambovita
17
Dolj
79
Galati
6
Giurgiu
48
Gorj
6
Hunedoara
1
Ialomita
28
Iasi
21
Ilfov
67
Maramures
31
Mures
90
Neamt
114
Olt
206
Prahova
69
Salaj
7
Satu-Mare
9
Sibiu
14
Suceava
542
Teleorman
106
Timis
284
Valcea
1
Vaslui
5
Vrancea
22
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
50 lei
Antony
1703
GALERIE ADMISIE CU RELEU BUJII BMW X1 SDRIVE, 184CP, EURO 6,2015,N47N, KM RULATI 160.000
400 lei
Dezmembrarioradea
461
Releu Bujii Bmw 3.0 Diesel 204 245 cai N57 cu cablaj instalatie electrica bujii 7800156 7 800 156 05
300 lei
DabParts
27
354 lei
Expertauto1
14426
Unitate de control,bujii incandescente BMW 5 Touring (E61) 2004-2016 #2 12217786821
354 lei
Expertauto1
14426
Piese auto din categoria
Releu bujii
BMW
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.