Filtrează rezultatele
Județ
Alba
2
Arges
1
Bihor
71
Brasov
1
Bucuresti
20
Dolj
1
Galati
1
Iasi
2
Ilfov
6
Neamt
13
Prahova
1
Sibiu
5
Suceava
21
Timis
40
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
150 lei
SDG
4467
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Golf 4 [1997 - 2006] Hatchback 3-usi 1.9 TDI MT (90 hp) Cod motor ALH, Cod culoare LA7W
75 lei
DezmembrariBragadiru
2788
45 lei
BmCartech
1309
55 lei
AutopiesaRO
10706
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (500226 MAXGEAR) AUDI,SEAT,SKODA,VW
12 lei
PieseAutoSuceava
5288
79 lei
TopTechAuto
858
75 lei
DezRomBragadiru
1306
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW GOLF 4 (1J1) (1997 - 2005) HELLA 4RA 007 507-021
70 lei
PieseMania
698
50 lei
Vasiloiu0ncl
7516
50 lei
KingAutoDezmembrari
1352
RELEU / RELEE VOLKSWAGEN GOLF 4 HATCHBACK 2001 1.9 TDI 66KW 90 CP COD MOTOR ALH
50 lei
KingAutoDezmembrari
1352
Releu bujii audi a4 b5 facelift audi a3 8L golf 4 bora octavia 1 leon 1.9 tdi 8D0907701A releu 397
40 lei
Adyrewe
1488
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV Cabriolet (1E7) (1998 - 2002) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10706
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV (1J1) (1997 - 2005) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10706
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Golf 4 [1997 - 2006] wagon 1.9 TDI MT (101 hp) Cod motor AXR
50 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Golf 4
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.