Filtrează rezultatele
Județ
Arad
10
Bihor
9
Bucuresti
26
Buzau
1
Cluj
1
Constanta
1
Dambovita
13
Dolj
1
Galati
1
Giurgiu
2
Ilfov
2
Maramures
1
Mures
8
Neamt
24
Olt
14
Sibiu
2
Suceava
265
Timis
27
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Releu bujii incandescente Alfa Romeo-Citroen-Fiat- Jaguar-Lancia-Peugeot 2.4JTD 55193073
100 lei
CliniqueCar
552
RELEU BUJII RENAULT SCENIC I MPV (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) 1.9 dTi (JA1U) 80cp 98cp OE RENAULT 77 00 115 078 1999 2000 2001 2002 2003
530 lei
TopTechAuto
840
150 lei
BMWautodez
1062
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) - HCO 132088
132 lei
Pieseautodetop
3389
302 lei
AutopiesaRO
10691
120 lei
TopTechMotor
79
200 lei
MilleMoto
1876
200 lei
ClaunicAutoDez
2532
Releu buji preincalzire Mazda CX3 CX-3 2013 2014 2015 2016 217 2018 s55018650
500 lei
Pitstopdiesel
1214
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mazda
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.