Dokker
48
Duster
160
Duster 2
41
Lodgy
81
Logan
314
Logan 2
55
Logan MCV
130
Sandero
62
Sandero 2
67
Solenza
93
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
5
Arad
23
Arges
11
Bacau
1
Bihor
118
Botosani
2
Brasov
1
Bucuresti
73
Buzau
10
Caras-Severin
1
Cluj
55
Dambovita
63
Dolj
9
Giurgiu
1
Gorj
1
Hunedoara
1
Ialomita
1
Iasi
22
Ilfov
28
Maramures
40
Mures
4
Neamt
21
Olt
52
Prahova
29
Satu-Mare
5
Sibiu
1
Suceava
224
Timis
2
Valcea
1
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
369 lei
PieseAutoSuceava
5281
299 lei
Antony
1703
Releu bujii incandescente Dacia Logan [2004 - 2008] Sedan 1.5 dci MT (68hp)
76 lei
DezRomBragadiru
1304
291 lei
LuxAutoDEZ2
453
50 lei
Antony
1703
Releu bujii Dacia Logan Sandero MCV Renault Megane Kangoo Clio Scenic Trafic Master Opel Nissan 1.5 1.9 dci
75 lei
Vasiloiu0ncl
7512
300 lei
Mirceaion10
710
Releu bujii incandescente Dacia Logan [2004 - 2008] MCV 1.5 dci MT (84 hp)
60 lei
Gmcconecotrade
2534
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente DACIA SANDERO II (2012 - 2016) HITACHI 132123
260 lei
PieseMania
694
376 lei
PieseMania
694
Piese auto din categoria
Releu bujii
Dacia
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.