1007
80
106
178
107
54
2008
18
206
302
206 cc
18
207
174
207 cc
21
208
30
3008
139
301
7
307
296
307 cc
49
308
218
4007
22
4008
5
406
265
407
275
5008
113
508
177
607
198
807
161
Bipper
80
Boxer
483
EXPERT
458
Partner
318
RCZ
20
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
12
Arad
59
Arges
43
Bacau
11
Bihor
532
Botosani
4
Brasov
1
Bucuresti
509
Buzau
23
Cluj
228
Constanta
1
Dambovita
28
Dolj
41
Galati
18
Giurgiu
30
Harghita
1
Hunedoara
3
Ialomita
9
Iasi
13
Ilfov
53
Maramures
51
Mures
22
Neamt
982
Olt
137
Prahova
49
Salaj
1
Satu-Mare
2
Sibiu
3
Suceava
1174
Teleorman
11
Timis
2395
Valcea
4
Vaslui
3
Vrancea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
40 lei
PieseAutoIedera
7610
Releu bujii Peugeot Partner VAN 1.6 HDI 75 cai motor 9HN Euro 5 an 2013 cod 9802424080
135 lei
Piesetargoviste
1878
100 lei
Gmcconecotrade
2535
100 lei
Gmcconecotrade
2535
Releu Bujii Incandescente Peugeot 207 1.6 HDI 9HZ 9HX 9HV Original Poze Reale ⭐⭐⭐⭐⭐
30 lei
Alexandrumanager
2381
Piese auto din categoria
Releu bujii
Peugeot
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.