Auris
2
Avensis
25
Avensis Verso
1
C-HR
2
Carina
19
Corolla
5
Corolla Verso
4
Hiace
20
Hilux
21
Land Cruiser
16
Previa
4
Proace
3
RAV 4
7
Starlet
4
Verso
6
Yaris
8
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Arad
3
Arges
7
Bihor
6
Botosani
1
Bucuresti
10
Caras-Severin
1
Cluj
9
Dambovita
5
Gorj
1
Hunedoara
2
Ilfov
3
Maramures
3
Mures
1
Neamt
12
Prahova
8
Suceava
32
Timis
16
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
309 lei
Autoeshop
8121
Releu bujii Toyota Avensis T270 Facelift 2.0 D-4D 122 cai motor 1AD-FTV an 2013 cod 28610-67010
90 lei
Piesetargoviste
1877
Releu bujii 28610-67010 Toyota Avensis T27 2.0 D-D4 126cp euro 5 2009 2010 2011 2012 2013 2014
80 lei
AUTOPRO
5941
250 lei
Acm_auto
1666
Releu Bujie Incandescenta TOYOTA AVENSIS limuzina (T27) 2.0 D-4D 1AD-FTV
200 lei
ClaunicAutoDez
2534
Releu bujii Toyota Hilux 3.0 d 1KD-FTV din 2010 2011 2012 2013 cod 28551-30010
250 lei
DezmembrariPitesti
1401
292 lei
Expertauto1
14426
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Toyota AVENSIS Liftback (_T22_) 1997-2003 #2 2861054360
292 lei
Expertauto1
14426
Piese auto din categoria
Releu bujii
Toyota
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.