500
164
500C
1
500L
24
500X
51
Albea
41
Brava
169
Bravo
311
Croma
148
Doblo
383
Ducato
1004
Freemont
11
Grande Punto
144
Idea
128
Linea
83
Marea
156
MULTIPLA
53
Panda
185
Punto
484
Qubo
72
Scudo
403
Sedici
71
Seicento
3
Stilo
124
Strada
123
Talento
89
Tipo
125
Ulysse
164
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Alba
4
Arad
49
Arges
38
Bihor
246
Botosani
1
Brasov
2
Bucuresti
749
Buzau
10
Calarasi
13
Cluj
216
Constanta
2
Dambovita
10
Dolj
9
Galati
8
Giurgiu
336
Gorj
2
Hunedoara
2
Ialomita
7
Iasi
18
Ilfov
62
Maramures
22
Mures
4
Neamt
940
Olt
24
Prahova
19
Satu-Mare
1
Sibiu
2
Suceava
991
Teleorman
7
Timis
2144
Valcea
3
Vaslui
1
Vrancea
9
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Releu bujii incandescente FIAT ULYSSE (220) (1994 - 2002) Bosch 0 281 003 005
301 lei
PieseMania
691
178 lei
EuropeAutoParts
491
90 lei
Piesetargoviste
1869
Releu comanda bujii incandescente OPEL ASTRA F/KADETT D/E 1.6 D/1.7 D 82-94 - OEM-HUCO: 132060|HUC132060 - W02132751 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
121 lei
Autoeshop
8107
100 lei
CliniqueCar
552
100 lei
Scopauto
1608
129 lei
Dezrom
2534
230 lei
Luk4Parts
19
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT SCUDO (272, 270) (2007 - 2020) HITACHI 132122
305 lei
Luk4Parts
19
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT RONDA (022A), FIAT SUPERBRAVO, FIAT 131 Familiare/Panorama - HCO 132051
214 lei
Pieseautodetop
3389
42 lei
DezmaAuto
15117
277 lei
AutopiesaRO
10691
277 lei
AutopiesaRO
10691
Piese auto din categoria
Releu bujii
Fiat
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.