Albota
100
Bascov
50
Campulung
8
Curtea de Arges
3
Leordeni
1
Mioveni
3
Mosoaia
66
Odaeni
3
Pitesti
135
Topoloveni
11
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
3
Audi
9
BMW
91
Chevrolet
1
Chrysler
1
Citroen
30
Dacia
11
Fiat
38
Ford
18
Hyundai
2
Jeep
1
Kia
4
Lancia
1
Mercedes
48
Mini
1
Mitsubishi
4
Nissan
19
Opel
36
Peugeot
43
Renault
45
Saab
1
Seat
3
Skoda
9
Toyota
7
Volkswagen
13
Volvo
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
178 lei
EuropeAutoParts
491
Releu bujii incandescente Dacia Logan [2004 - 2008] MCV 1.5 dci MT (84 hp)
60 lei
Gmcconecotrade
2533
Releu bujii incandescente (1.9dCi) Renault Megane 2 [2002 - 2006] Cabriolet 1.9 dCi MT (120 hp)
80 lei
Gmcconecotrade
2533
Releu bujii VW Passat 3C 1.6 TDI, an fabricatie 2010, cod. 038 907 281 B
150 lei
Vasyclaruno2_AG
533
100 lei
Gmcconecotrade
2533
100 lei
Gmcconecotrade
2533
Piese auto din categoria
Releu bujii
Arges.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.