Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Releu bujii Mercedes B-Class W245 A-Class W169 2.0 CDI Cod A6401530479
100 lei
DezmembrariGoranu
1835

Releu bujii 03G907282A , 0522120505 VW Audi Skoda Seat 1.9 tdi 2.0TDI 105CP 140CP EURO 4 , 5
100 lei
EngineDepot
1164

Releu bujii Opel Antara facelift 2010-2016 Trapa 2.0 cdti Z20DMH 96440063
200 lei
AutoVLDpieseOpel
1304

Releu bujii Chevrolet Captiva facelift 2 2015-2018 Trapa 2.0 cdti Z20DMH 96440063
200 lei
AutoVLDpieseOpel
1304

200 lei
AutoVLDpieseOpel
1304

200 lei
AutoVLDpieseOpel
1304

100 lei
AutoVLDpieseOpel
1304

Releu bujii Chevrolet Cruze 2012-> J308 Trapa 2.0 cdti Z20DMH 96440063
200 lei
AutoVLDpieseOpel
1304
variator 2.0
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.