Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cum stim daca avem stricat termostatul de la masina
83 lei
Autoeshop
8127
Termostat lichid racire VW LT 28-46 II caroserie 2DA 2DD 2DH CALORSTAT by Vernet TH596887J
46 lei
PieseAutoBesoiu
1532
117 lei
Expertauto1
14467
34 lei
AutopiesaRO
10709
Termostat VW LT, 01.1997-12.1999, motor 2.8 TDi, diesel, 2 buc., Polcar, Temp deschidere [grade Celsius] : 79
86 lei
Bestautovest
35194
80 lei
TopTechAuto
862
Termostat VW LT Mk II platou / sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) (1996 - 2006) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.19.119
110 lei
PieseMania
698
12 lei
BesoiuPieseAuto
4695
Termostat LAND ROVER DISCOVERY Mk II (LJ, LT) (1998 - 2004) MAHLE ORIGINAL TX 4 87D
66 lei
PieseMania
698
138 lei
PieseMania
698
Termostat lichid racire VW 80C LT 6CYL./BMW 6CYL. - Cod intern: W20002326 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
79 lei
Autoeshop
8127
Termostat,lichid racire VW LT28-50 bus (281-363), VW LT28-50 caroserie (281-363), VW LT 40-55 I caroserie (291-512) - SASIC 9000066
44 lei
Pieseautodetop
3392
83 lei
Pieseautodetop
3392
Termostat,lichid racire MERCEDES-BENZ COUPE (C124), MERCEDES-BENZ limuzina (W124), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S124) - SASIC 9000092
187 lei
Pieseautodetop
3392
47 lei
BesoiuPieseAuto
4695
TERMOSTAT LICHID RACIRE VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI 158cp WAHLER WA3145.79D 2001 2002 2003 2004 2005 2006
269 lei
TopTechAuto
862
269 lei
TopTechAuto
862
Termostat lichid racire VW LT 28-46 II caroserie 2DA 2DD 2DH FEBI FE36462
97 lei
PieseAutoBesoiu
1532
Termostat,lichid racire VW LT28-50 bus (281-363), VW LT28-50 caroserie (281-363), VW LT28-50 platou / sasiu (281-363) - SASIC 9000162
88 lei
Pieseautodetop
3392
117 lei
Expertauto1
14467
Termostat,lichid racire VW LT II bus (2DB, 2DE, 2DK) (1996 - 2006) MOTORAD 351-88 piesa NOUA
93 lei
AutopiesaRO
10709
Piese auto din categoria
Termostat auto
Volkswagen LT
.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.