Covor / Tavita portbagaj cauciuc MAZDA CX-30 2019-prezent (fara System Smart Cargo) - REZAW PLAST
Covor / Tavita portbagaj cauciuc MAZDA CX-30 2019-prezent (fara System Smart Cargo) - REZAW PLAST
- PRODUS CALITATE PREMIUM
Avantaje:
- Produse individualizate pentru a se adapta perfect în portbagajul masinii dumneavoastra.
- Tavitele urmaresc perfect forma, conturul si dimensiunile portbagajului.
- Au o margine de protectie inalta de 5,00 cm are impiedica scurgerea apei si a murdariei.
- Sunt produse in UE, din material cauciucat flexibil, rezistent, durabil, de cea mai buna calitate.
- Impermeabile si rezistente la temperaturi inalte si joase, la uleiuri si substante chimice.
- Suprafata striata si centrul confectionat din material anti-alunecare impiedica deplasarea bagajelor.
- NU AU MIROS.
- Sunt flexibile si usoare, ceea ce face deosebit de simpla instalarea si scoaterea din portbagaj.
- Foarte usor de curatat prin stergere sau spalare cu furtunul.
- Indiferent ce incarcati in portbagaj, prin utilizarea tavitei de portbagaj, acesta va ramane intotdeauna curat!
Pret pe bucata.
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
- Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei
- Livrare gratuită la comenzi mai mari de 1000 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Coletele se expediaza prin Urgent Cargus sau DPD Courier, iar tariful de 25 Lei este pentru cele cu volume normale (pana in 5 kg). Pentru coletele ce depasesc 5 kg, se adauga 0,90 Lei / Kg + TVA.
Tariful de 25 lei / colet este valabil in reteaua de acoperire a curierului.
NU TRIMITEM COLETE PRIN POSTA ROMANA.
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Garanţia oferita produselor este de 6 luni, in conformitate cu legislatia in vigoare, cu precizarea ca aceasta se va acorda in conditiile in care produsul va fi montat intr-un service autorizat.
Se pierde dreptul la garanţie în cazul intervenţiilor efectuate de persoane neautorizate, spargerilor, deteriorarilor termice, mecanice si plastice datorate incendiilor, inundatiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, sau daca produsul nu a fost utilizat in conformitate cu instructiunile de utilizare prevazute de producator.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC KVO AUTO PARTS SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
• Produsul va trebui sa fie in stare noua, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, fara vicii cauzate de un soc extern si fara uzura.
• Produsul va trebui returnat numai cu ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite si altele, certificatul de garantie, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
• Te rugam sa nu indepartezi etichetele si sa nu aplici diverse schotch-uri sau etichete pe produs, altele decat cele originale.
• Cele mentionate mai sus vor trebui sa fie impachetate corespunzator in alta cutie – pentru protejarea acestora pe parcursul transportului.
• Daca produsele au fost achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou sau produse promotionale, acestea nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou, in conditiile descrise anterior.
• In cazul in care achizitia a fost efectuata in urma unei campanii promotionale, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata conform cu valoarea facturata.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Decizia va fi comunicata clientului in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Se va bloca accesul anumitor utilizatori si refuzul de a onora o comanda, daca acestia ne-au adus prejudicii in trecut prin neridicarea, refuzarea sau deteriorarea coletelor.
Tavita portbagaj
:Tu alegi prețul!