Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

Releu Bujii Renault Master 2.3 Dci Euro 6 An 2019-2020-2021-2022 Cod 2712033982R Nissan Dacia Dezmembrez Renault Master 3/4 An 2019-2020-2021-2022 2.3 Dci Cod Motor M9T F716 Bi-Turbo
200 lei
BMWautodez
1213

180 lei
DezAutoDEX
737

100 lei
BMWautodez
1213
![Releu bujii incandescente 8200558438A Renault Master 3 [1st facelift] [2014 - 2019] Autoutilitara duba 5-usi 2.3 Energy dCi (135 CP) L1H1](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-8200558438a-renault/releu-bujii-incandescente-8200558438a-renault-b931f1069d6fe0305ee-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente 8200558438A Renault Master 3 [1st facelift] [2014 - 2019] Autoutilitara duba 5-usi 2.3 Energy dCi (135 CP) L1H1
200 lei
Dacsif_auto
2761
Piese auto din categoria
Releu bujii
Renault Master
Arad. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.