Filtrează rezultatele
Județ
Arad
8
Arges
2
Bihor
3
Bucuresti
12
Buzau
13
Cluj
2
Dambovita
1
Dolj
8
Galati
2
Giurgiu
1
Ialomita
1
Iasi
7
Ilfov
4
Maramures
5
Mures
4
Neamt
12
Olt
59
Prahova
33
Salaj
1
Satu-Mare
2
Suceava
20
Valcea
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

200 lei
BMWautodez
1213

RELEU BUJII RENAULT MASTER III 2.3 dCi EURO 5 AN 2012 COD 8200558438A
250 lei
PloiestiDezmembrari
1890

Releu bujii Opel Movano Renault Master 2.3Dci din 2012 2013 cod 8200558438-A
200 lei
DezmembrariPitesti
1493

180 lei
ContialAuto
848

150 lei
Dezpetriuc
5796

Releu Bujii 2,3 motorizare pentru Renault Master / Opel Movano Euro 5 (2011-2015) an fabricatie
250 lei
Dezmembrarialx
3302

180 lei
DezAutoDEX
736

200 lei
DezAutoDEX
736

Releu Bujii Incandescente Citroen Berlingo/ Opel Movano/ Opel Vivaro/ Renault Master/ Renault Trafic
95 lei
REBEL_GRAFIX
2926

75 lei
Vasiloiu0ncl
8416

Releu bujii Renault Opel Nissan Mercedes 1.5 DCI 2.0 DCI 2.3 DCI 1.6 CDI 8200558438
160 lei
Pitstopdiesel
1479

80 lei
DezHorpazIasi
3338

199 lei
FullDezromAuto
35

Releu bujii renault clio 3 megane scenic laguna master 1.5 dci 1.9dci 2.0dci 2005-2017 8200859243
100 lei
Dezmembrariauto22
421
Piese auto din categoria
Releu bujii
Renault Master
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.