Filtrează rezultatele
Județ
Arad
18
Arges
7
Bacau
1
Bihor
30
Bucuresti
54
Buzau
4
Cluj
12
Dambovita
1
Dolj
8
Galati
3
Ialomita
1
Iasi
6
Ilfov
12
Maramures
3
Mures
4
Neamt
22
Olt
29
Prahova
18
Salaj
1
Suceava
74
Timis
22
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
455 lei
AutopiesaRO
10709
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (1106700Q0B ORG NISS) DACIA,MITSUBISHI,NISSAN,OPEL,RENAULT,VAUXHALL
369 lei
PieseAutoSuceava
5291
301 lei
PieseMania
698
Releu bujii renault clio 3 megane scenic laguna master 1.5 dci 1.9dci 2.0dci 2005-2017 8200859243
100 lei
Dezmembrariauto22
363
396 lei
PieseMania
698
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT MASTER III platou / sasiu (EV, HV, UV) (2010 - 2016) METZGER 0884005
419 lei
PieseMania
698
282 lei
Autoeshop
8127
282 lei
Autoeshop
8127
Releu Bujii Incandescente Citroen Berlingo/ Opel Movano/ Opel Vivaro/ Renault Master/ Renault Trafic
48 lei
REBEL_GRAFIX
2782
241 lei
Pieseautodetop
3392
Releu bujii Citroen C5 C2 C3 C4 C8 Berlingo C-crosser Jumpy Focus C-Max Fiesta 206 207 307 407 607 9640469680
100 lei
Vasiloiu0ncl
7518
300 lei
Mirceaion10
712
Releu bujii Renault Opel Nissan Mercedes 1.5 DCI 2.0 DCI 2.3 DCI 1.6 CDI 8200558438
160 lei
Pitstopdiesel
1219
RELEU BUJII Renault Master 2005, 2.5diesel, Euro 3, 84kw/115cp tip motor G9U
80 lei
DezHorpazIasi
3103
Piese auto din categoria
Releu bujii
Renault Master
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.