Filtrează rezultatele
Județ
Alba
4
Arad
12
Arges
9
Bihor
36
Bucuresti
51
Cluj
7
Dambovita
3
Dolj
7
Gorj
1
Hunedoara
4
Iasi
4
Ilfov
9
Mures
9
Neamt
16
Olt
4
Prahova
10
Salaj
2
Suceava
549
Teleorman
1
Timis
16
Valcea
2
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
150 lei
DezmembrariPitesti
1401
Releu bujii Nissan Primastar 2.0 DCI 114 Cp / 84 KW cod motor M9R , an 2012 cod 8200859243
119 lei
EuropeAutoParts
506
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL VIVARO caroserie (F7) (2001 - 2014) METZGER 0884005 piesa NOUA
455 lei
AutopiesaRO
10709
511 lei
TopTechAuto
862
Releu comanda bujii incandescente OPEL VIVARO caroserie (F7) - Cod intern: W20205272 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
282 lei
Autoeshop
8127
78 lei
LuxAutoDEZ
1671
78 lei
LuxAutoDEZ2
455
396 lei
PieseMania
698
396 lei
PieseMania
698
419 lei
PieseMania
698
Releu comanda bujii incandescente OPEL VIVARO Combi (J7) - Cod intern: W20205272 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
282 lei
Autoeshop
8127
Releu Bujii Incandescente Citroen Berlingo/ Opel Movano/ Opel Vivaro/ Renault Master/ Renault Trafic
48 lei
REBEL_GRAFIX
2781
100 lei
Vasiloiu0ncl
7518
Releu bujii Renault Opel Nissan Mercedes 1.5 DCI 2.0 DCI 2.3 DCI 1.6 CDI 8200558438
160 lei
Pitstopdiesel
1219
Releu Buji OPEL VIVARO Caroserie F7 2.0 CDTI 08.2006 ... Prezent 1995 Motor Diesel
118 lei
CarBreaker
8185
100 lei
VagAutoDez
421
Releu bujii VW LT 28-46 II Camion cu platforma (2DC, 2DF, 2DG) 2.5 SDI 75 CP cod: 2D0911253
150 lei
APcommercial
459
150 lei
APcommercial
459
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Vivaro
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.