Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
16
Arges
1
Bihor
36
Botosani
1
Braila
1
Bucuresti
5
Buzau
4
Cluj
4
Dambovita
13
Dolj
2
Giurgiu
1
Iasi
4
Ilfov
3
Maramures
2
Mures
2
Neamt
2
Prahova
9
Sibiu
3
Suceava
9
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
Motodez
608

55557760 Releu bujii Opel Corsa D 1.3 CDTI 90 cai motor Z13DTH an 2007 2008 2009 2010
90 lei
Piesetargoviste
2348

150 lei
Titano
1529

Releu bujii Opel Corsa D (2006-2010) 1.3 Motorina 2010, 55557760 / 51299044
100 lei
Danlupastean
4319

86 lei
ToyoParts
1820
![Releu bujii incandescente Opel Corsa D [2006 - 2011] Hatchback 3-usi 1.3 CDTi MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-opel-corsa-d-2006-2011/releu-bujii-incandescente-opel-corsa-d-2006-2011-2389ffa478f101406a-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente Opel Corsa D [2006 - 2011] Hatchback 3-usi 1.3 CDTi MT (75 hp)
101 lei
DezmembrariBragadiru
3475
![Releu bujii incandescente Opel Corsa D [2006 - 2011] Hatchback 3-usi 1.3 CDTi MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-opel-corsa-d-2006-2011/releu-bujii-incandescente-opel-corsa-d-2006-2011-2389ffa478f101406a-0-0-0-0-0.jpg)
101 lei
DezRomBragadiru
1788

90 lei
DezAutoDEX
742
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Corsa D
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.