Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
16
Arges
1
Bacau
2
Bihor
50
Botosani
2
Braila
1
Bucuresti
48
Buzau
1
Cluj
5
Dambovita
19
Dolj
1
Galati
2
Giurgiu
8
Hunedoara
1
Ialomita
1
Iasi
4
Ilfov
4
Maramures
2
Mures
3
Neamt
11
Prahova
9
Sibiu
3
Suceava
95
Timis
12
Valcea
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
90 lei
Piesetargoviste
1888
Releu bujii incandescente Opel Corsa D [2006 - 2011] Hatchback 3-usi 1.3 CDTi MT (75 hp)
101 lei
DezRomBragadiru
1308
100 lei
Motodez
444
356 lei
Autoeshop
8130
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL CORSA D (2006 - 2016) HITACHI 132066 piesa NOUA
299 lei
AutopiesaRO
10714
356 lei
Autoeshop
8130
90 lei
Piesetargoviste
1888
Releu bujii incandescente Opel Corsa D [2006 - 2011] Hatchback 3-usi 1.3 CDTi MT (75 hp)
101 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu buji 1.7 cdti z17 dtr z17dtr Opel Astra H meriva a corsa d 2007-2014 51299018b
86 lei
BmCartech
1311
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Corsa D
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.