Filtrează rezultatele
Județ
Arad
6
Arges
1
Bacau
4
Bucuresti
20
Constanta
1
Galati
1
Giurgiu
6
Iasi
1
Ilfov
9
Neamt
12
Suceava
124
Timis
12
Valcea
2
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
455 lei
PieseAutoSuceava
5305
RELEU BUJII FIAT PANDA (169_) 4MAX 0608-02-0007P 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
123 lei
TopTechAuto
867
100 lei
CliniqueCar
552
277 lei
AutopiesaRO
10719
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Fiat CROMA (154) 1985-1996 #2 0201010065
124 lei
Expertauto1
14498
Releu bujii incandescente FIAT CROMA (194) (2005 - 2016) MEAT & DORIA 7243000
221 lei
PieseMania
702
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT CROMA (194) (2005 - 2016) Febi Bilstein 44177
358 lei
PieseMania
702
241 lei
Pieseautodetop
3393
Releu bujii Fiat 500 Brava Bravo Croma Doblo Ducato Fiorino Punto Stilo Idea Linea Panda Lancia 0281003018
80 lei
Vasiloiu0ncl
7522
507 lei
Luk4Parts
21
Unitate de control,bujii incandescente FIAT CROMA (194) (2005 - 2020) MEAT & DORIA 7243000
195 lei
Luk4Parts
21
Unitate De Control,bujii Incandescente FIAT CROMA 194 1.9 D Multijet 12.2005 ... Prezent 1910 Motor Diesel
119 lei
CarBreaker
8189
Unitate de control,bujii incandescente FIAT CROMA (154) (1985 - 1996) BOSCH 0 281 003 005 piesa NOUA
301 lei
AutopiesaRO
10719
Releu Bujii Fiat Croma 2005/06-2011/12 1.9 D 85KW 115CP Cod 55199051 / 55 199 051
100 lei
EcoPieseAuto
1832
123 lei
TopTechAuto
867
123 lei
TopTechAuto
867
Piese auto din categoria
Releu bujii
Fiat Croma
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.