Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
44 lei
DezRomBragadiru
1306
143 lei
DezmaAuto
15173
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-5 combi (YS3E), 1.9 TID, Z19DT (idi:643775)
143 lei
DezmaOradea
1520
44 lei
DezmembrariBragadiru
2788
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-5 combi (YS3E), 1.9 TID, Z19DT (idi:643775)
143 lei
DezmaAuto
15173
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-5 combi (YS3E), 1.9 TID, Z19DTH (idi:643775)
143 lei
DezmaOradea
1520
263 lei
TopTechAuto
862
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-3 II (YS3F), 1.9 TID, Z19DT (idi:643775)
143 lei
DezmaAuto
15173
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-3 II (YS3F), 1.9 TID, Z19DTH (idi:643775)
143 lei
DezmaOradea
1520
100 lei
EcoPieseAuto
1832
RELEU BUJII SAAB 9-5 Estate (YS3E) HUCO HUCO132049 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
263 lei
TopTechAuto
862
143 lei
DezmaOradea
1520
Releu Bujii Saab 9-3 2006/01-2015/02 1.9 TiD 110KW 150CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
143 lei
DezmaAuto
15173
263 lei
TopTechAuto
862
100 lei
EcoPieseAuto
1832
RELEU BUJII SAAB 9-5 (YS3E) HUCO HUCO132049 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
263 lei
TopTechAuto
862
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu Bujii Saab 9-5 Kombi 2006/01-2009/12 1.9 TiD 110KW 150CP Cod 55353011 / 55 353 011
100 lei
EcoPieseAuto
1832
tid
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: