Marcă / Model
Alfa Romeo
93
Audi
27
BMW
33
Chevrolet
2
Chrysler
1
Citroen
448
Dacia
7
Fiat
475
Ford
91
Hyundai
2
Isuzu
1
Iveco
2
Jaguar
6
Jeep
3
Kia
1
Lancia
89
Land Rover
356
Mazda
2
Mercedes
52
Mini
2
Nissan
43
Opel
40
Peugeot
455
Renault
39
Seat
5
Skoda
7
Suzuki
1
Volkswagen
66
Volvo
4
vezi toate [+]
Județ
Alba
5
Arad
30
Brasov
1
Bucuresti
9
Constanta
1
Dambovita
8
Iasi
10
Neamt
117
Prahova
27
Suceava
84
Timis
310
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
100 lei
Personalwirtschafts1
783
RELEU BUJII OPEL CORSA B (S93) BOSCH 0 986 332 001 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
66 lei
TopTechAuto
867
038907281D / 8W0907599 Releu Bujii Incandescente RB6 Audi A5 F5 / Q5 FY/ A4 B9 / 2017 2018 2019 2020
500 lei
BenzAutoWorld
748
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Citroen RELAY bus (230P), Citroen XANTIA (X1), PEUGEOT 106 (1A, 1C) - SASIC 9310007
271 lei
Pieseautodetop
3393
66 lei
TopTechAuto
867
319 lei
PieseAutoSuceava
5304
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (GR054 BER) Citroen,FIAT,PEUGEOT
286 lei
PieseAutoSuceava
5304
Releu Bujii Dacia Renault Nissan 1.5 Dci Euro 5 Cod 8200859243 Duster Qashqai J11 Fluence Laguna Megane Juke Etc - Dezmembrari Arad
100 lei
BMWautodez
1065
100 lei
BMWautodez
1065
r15
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: