Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
2
BMW
3
Citroen
1
Dacia
15
Fiat
4
Ford
2
Honda
6
Land Rover
1
Mercedes
8
Nissan
1
Opel
14
Peugeot
7
Renault
15
Seat
1
Skoda
3
Toyota
3
Volkswagen
6
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

50 lei
Piesetargoviste
2328

Releu bujii BMW Seria 1 Facelift E81 E87 Coupe 2.0 143 cai tip motor N47D20C an 2010 cod 779800006
200 lei
Piesetargoviste
2328

80 lei
Piesetargoviste
2328

Releu bujii cod 271202380R Dacia Dokker 1.5 Blue dCi 95 cai motor K9K-U8 K9K872 an 2020
193 lei
Piesetargoviste
2328

Releu bujii Renault Megane 3 Grandtour 1.5 dCi 110 cai cod motor K9KA636 K9KA6 an 2015 cod 8200558438
125 lei
Piesetargoviste
2328

95 lei
Piesetargoviste
2328

Releu bujii Peugeot Partner VAN 1.6 HDI 75 cai motor 9HN Euro 5 an 2013 cod 9802424080
135 lei
Piesetargoviste
2328
program de lucru
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.