Marcă / Model
Astra G
1
Astra H
39
Combo
1
Corsa B
2
Corsa C
2
Corsa D
2
Vectra A
1
Vectra B
2
Vectra C
4
Zafira
1
Zafira B
3
Zafira C
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Releu Bujii Opel Astra H 2005/08-2010/10 1.3 CDTi 66KW 90CP Cod 55353011 / 55 353 011
100 lei
EcoPieseAuto
1865

50 lei
OemLogistic
343

Releu bujii opel astra h, vectra c, 1.3, 1.9, cdti 2004 - 2009 cod: 55353011
100 lei
ExpertinPiese
5665

Releu bujii, cod GM55353011, Opel Astra H Sedan, 1.3 CDTI, Z13DTH (idi:643775)
240 lei
DezmaOradea
2767

240 lei
DezmaAuto
17168

240 lei
DezmaOradea
2767

Releu bujii, cod GM55353011, Opel Astra H GTC, 1.3 CDTI, Z13DTH (idi:643775)
240 lei
DezmaOradea
2767

Releu bujii, cod GM55353011, Opel Astra H Combi, 1.3 CDTI, Z13DTH (idi:643775)
240 lei
DezmaAuto
17168
astra h 1.3 cdti 2007
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.