Marcă / Model
Alfa Romeo
179
Audi
404
BMW
97
Chevrolet
47
Chrysler
63
Citroen
1162
Dacia
88
Daewoo
47
Dodge
47
Fiat
1118
Ford
176
Honda
3
Hyundai
6
Isuzu
4
Iveco
72
Jaguar
36
Jeep
50
Kia
10
Lancia
451
Land Rover
115
Lexus
4
Mazda
20
Mercedes
472
Mini
2
Mitsubishi
19
Nissan
144
Opel
491
Peugeot
1133
Porsche
15
Renault
220
Saab
13
Seat
601
Skoda
367
Suzuki
69
Toyota
18
Volkswagen
539
Volvo
31
vezi toate [+]
Județ
Alba
12
Arad
3
Arges
14
Bihor
509
Bistrita-Nasaud
1
Botosani
13
Bucuresti
520
Buzau
2
Cluj
457
Constanta
6
Dambovita
21
Dolj
4
Galati
21
Giurgiu
153
Hunedoara
5
Ialomita
19
Iasi
8
Ilfov
76
Maramures
24
Mures
18
Neamt
359
Olt
1
Prahova
14
Satu-Mare
3
Sibiu
2
Suceava
765
Teleorman
1
Timis
707
Valcea
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
30 lei
PieseAutoIedera
7655
Releu bujii Saab 9-3 (YS3F) 2002 Opel ASTRA H 1.9 CDTI, 74kw, 100cp SH 55353011
50 lei
AutoDezTLK
972
Unitate de control bujii incandescente Mercedes Sprinter 2.2 CDI 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
100 lei
Antony
1709
150 lei
DezPoint
133
100 lei
EcoPieseAuto
1832
70 lei
Alexandrumanager
2386
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (B903) 4MAX 0608-02-0006P 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
248 lei
TopTechAuto
893
233 lei
Expertauto1
14576
Unitate de control,bujii incandescente Opel VECTRA C GTS 2002-2016 #3 55353011
233 lei
Expertauto1
14576
Releu bujii Saab 9-3 [1998 - 2002] Hatchback 3-usi 2.2 TD MT (116 hp) (YS3D) TiD
44 lei
DezmembrariBragadiru
2801
50 lei
BotisRecycling
534
44 lei
DezRomBragadiru
1318
80 lei
Gmcconecotrade
2540
70 lei
CSNPieseAuto
167
2002
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.