Marcă / Model
Alfa Romeo
8
Audi
14
BMW
60
Chevrolet
1
Chrysler
69
Citroen
594
Dodge
1
Fiat
526
Ford
11
Honda
10
Hyundai
63
Isuzu
4
Iveco
16
Jaguar
1
Kia
3
Lancia
338
Land Rover
26
Mazda
4
Mercedes
42
Mitsubishi
65
Nissan
8
Opel
117
Peugeot
591
Porsche
48
Renault
55
Saab
1
Seat
22
SsangYong
4
Suzuki
62
Volkswagen
33
Volvo
15
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

129 lei
Dezrom
2936

129 lei
Dezrom
2936

Releu bujii incandescente original Fiat Punto II Van 1.3 JTD 69cp cod piesa : 0281003018
129 lei
FullDezromAuto
35

257 lei
Pieseautodetop
3549

300 lei
Autoactiv016
8000

145 lei
Autoeshop
9480

145 lei
Autoeshop
9480

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz M-class 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 # 0884001 # METZGER
503 lei
Comnico
5225

503 lei
Comnico
5225
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: