Marcă / Model
Alfa Romeo
174
Audi
13
BMW
21
Citroen
352
Fiat
288
Ford
5
Lancia
214
Land Rover
110
Mazda
2
Mercedes
41
Peugeot
337
Suzuki
2
vezi toate [+]
Județ
Alba
5
Arad
11
Bihor
5
Bucuresti
250
Dolj
18
Giurgiu
32
Ialomita
1
Iasi
1
Neamt
14
Suceava
62
Timis
15
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Releu bujii CITROËN SAXO (S0, S1) [ 1996 - 2004 ] D (VJZ (TUD5)) 43KW|58HP OEM 05615](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-citro-n-saxo-s0-s1-1996-2004-d-vjz/releu-bujii-citro-n-saxo-s0-s1-1996-2004-d-vjz-e8790103406a90f1333-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
AutoJon
1993

Unitate de control,bujii incandescente MEAT & DORIA CITROEN SAXO (S0, S1) 1996-2003 - 7285690
474 lei
AlyExpressVLD
20

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente CITROËN SAXO (S0, S1) (1996 - 2004) HITACHI 132088
210 lei
PieseMania
1228

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN CITROEN SAXO (S0, S1) 2001-2004 - 18342
206 lei
AlyExpressVLD
20

328 lei
Expertauto1
20413

171 lei
OnePlusAuto
600

171 lei
OnePlusAuto
600

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente CITROËN SAXO (S0, S1) (1996 - 2004) HITACHI 2502088
212 lei
PieseMania
1228

286 lei
PieseAutoSuceava
7129

Unitate de control,bujii incandescente (0281003009 BOSCH) Citroen,FIAT,PEUGEOT,ROVER
319 lei
PieseAutoSuceava
7129
暗区突围 s1赛季 科恩币 维修手册 价格
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: