Marcă / Model
Audi
6
Chrysler
1
Dacia
2
Jeep
2
Lexus
7
Mercedes
127
Mitsubishi
1
Opel
7
Peugeot
20
Renault
1
Seat
5
Skoda
5
Toyota
7
Volkswagen
8
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

421 lei
PieseMania
1184

463 lei
AutopiesaRO
11512

Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES E-CLASS Combi (S210) (1996 - 2003) MEYLE 014 880 0005 piesa NOUA
463 lei
AutopiesaRO
11512

200 lei
Miakys
540

Releu bujii incandescente MERCEDES E-CLASS (W210) (1995 - 2003) MEYLE 014 880 0005
421 lei
PieseMania
1184

100 lei
Acm_auto
1827

478 lei
AutopiesaRO
11512

Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES E-CLASS (W211) (2002 - 2009) BERU GSE140 piesa NOUA
478 lei
AutopiesaRO
11512

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES E-CLASS (W210) (1995 - 2003) HITACHI 132158
348 lei
PieseMania
1184

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES E-CLASS (W211) (2002 - 2009) HITACHI 132158
348 lei
PieseMania
1184

100 lei
Acm_auto
1827
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: