Marcă / Model
Alfa Romeo
17
Audi
18
BMW
2
Chevrolet
4
Chrysler
12
Citroen
22
Dacia
9
Daewoo
4
Dodge
2
Fiat
31
Ford
8
Honda
5
Hyundai
17
Iveco
3
Jaguar
3
Jeep
6
Kia
19
Lancia
6
Land Rover
1
Mazda
1
Mercedes
7
Mitsubishi
6
Nissan
11
Opel
15
Porsche
2
Renault
17
Saab
3
Seat
15
Skoda
11
Suzuki
3
Toyota
1
Volkswagen
11
Volvo
9
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

394 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente MERCEDES C (CL203), C (W203), C T-MODEL (S203), CLC (CL203), CLK (C209), E (W211), E T-MODEL (S211), SPRINTER 2-T (B901 1.6-2.3 02.95-
356 lei
Xdrive016
8848

415 lei
Xdrive016
8848

91 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 C8, A7, CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, LACETTI, NUBIRA, CHRYSLER SEBRING, VOYAGER V 1.6 d-2.8D 10.01-
128 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 C6, A6 C7, A8 D4, Q5, Q7, TT, SEAT ALHAMBRA, ATECA, EXEO, EXEO ST 1.6 d-4.2D 04.03-
157 lei
Xdrive016
8848

504 lei
Xdrive016
8848

490 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente FORD FOCUS C-MAX, FOCUS III, GALAXY II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.0 d 10.03-
434 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente HYUNDAI SANTA FE II, KIA SORENTO II 2.0 d/2.2D 03.06-
1628 lei
Xdrive016
8848

1628 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente MITSUBISHI L200/ TRITON, PAJERO SPORT III 2.2D/2.4D 11.14-
886 lei
Xdrive016
8848

404 lei
Xdrive016
8848

218 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente FIAT BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, GRANDE PUNTO, IDEA, PUNTO EVO, SAAB 9-3, 9-3X, SUZUKI SX4, SX4 S-CROSS 1.6 d/1.9/2.0 d 09.07-
270 lei
Xdrive016
8848

373 lei
Xdrive016
8848

Releu bujii incandescente ALFA ROMEO 147, 156, 159, 166, GT, MITO, CITROEN C5 III, C6, FIAT 500, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, CROMA, DOBLO, DOBLO CARGO 1.2D-2.7D 05.96-
162 lei
Xdrive016
8848

324 lei
Xdrive016
8848

325 lei
Xdrive016
8848
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: